HTML

Turák Két Keréken

Kerékpártúrák, leírások, kicsiknek, nagyoknak.

Linkblog

Feedek

8.nap Passau - Linz

2007.05.19. 22:03 Hexce

A vége. Pedig minden olyan jól kezdődött.

Kilenc felé indultunk el a kempingből, Passauba, és rövid város nézés után majd 11 volt mire megindultunk Linz felé.
Passau nagyon szép város, a Duna itt újra szűk hegyek közöti völgyben fut, és a város mindkét domboldalban helyezkedi el.
A várost elhagyva jó tempót nyomtunk, a lábam se fájt, bár az idő kissé rosz volt, de jó hangulatban kerékpároztunk, és nemsokára elértük a Német - Osztrák határt, majd mostmár Ausztriában gurultunk tovább a Donauschlinge felé.
A Donauschlingen kapujában Schlögen-nél átkompoltunk a jobb partra. Nehéz is leírni milyen a Donauschlinge. A Duna itt szűk völgyben meredek hegyoldalak között kanyarog, nagyon szép természeti környzett.
Itt már kezdett minket utolérni a rosszidő, elkezdett esni az esső is, de nem volt igazán vészes.
Obermühl-el szembe, egy kis értterembe beültünk ebédelni, és elkezdtünk kinlódni a német, angol nyelvvel, amikor is a pincérlány egyszercsak megkérdezte "Beszéltek magyarul?", mint kiderült ő, és a szakácsnő is magyar.
Sajnos ebéd alatt nagyon el kezdett esni az eső, vártunk picit, hogy elmúlik de itt jól lakva, tele energiával nem foglalkoztunk vele, beöltöztünk rendesen, és utnak indultunk az essőben.
Gyorsan elértünk Asbach-ig de az esső csak nem akart csillapodni. Itt csurom vizesen egy élelmiszer áruház parkolójában a tető alatt vártunk picit hátha megondolja magát az idő.
Mikor úgy gondoltuk, hogy egy kicsit alábhagy tovább indultunk, de szinte ahogy elindultunk újra elkezdett záporozni. Számomra szinte végtelennek tünt az út, míg elértünk Ottesheim-be, de én már ott teljesen flegma voltam. Linz-be akartam lenni, megbeszéltük, hogy ma szobában alszunk, és engem már csak az éltetett, hogy odaérjünk.
Ottesheimbe érve, viszont mikor megáltunk, és letetem a lábam iszonyatos fájdalom hasított a jobb térdembe, és innentől újra nem tudtam megint hajtani vele. A zuhgó eső, és a fájos lábam teljesen elvette az összes kedvem.
Linz-be beérve, egy híd alatt megvitattuk, hogy most mi legyen, én mondtam, nekem elegem van ebből kivagyok, haza akarok menni.
Igy elindultunk a vasút állomásra, és hazafelé, de ez egy másik történet. Másnap délre már otthon is voltam. Sajnáltam, hogy nem sikerült végig menni Budapestig, de teljesen ki voltam merülve, és a lábam sem bírta tovább, azért igy is a Mainz - Linz távolsággal, úgy 950 kilómétert tettem meg 9 nap alatt, ami azért nem kevés, főleg megpakolt kerékpárral.

Szólj hozzá!

Címkék: duna mainz budapest donau radweg

A bejegyzés trackback címe:

https://ketkerek.blog.hu/api/trackback/id/tr6783958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása