HTML

Turák Két Keréken

Kerékpártúrák, leírások, kicsiknek, nagyoknak.

Linkblog

Feedek

7.nap Straubing - Passau

2007.05.19. 22:02 Hexce

A kínok napja. Azt hiszem ez volt a holtpont. Ezen kellet valahogy átvészelnem.

Reggel már nehezen ment a felkelés, direkt nem is állítottam be az órát a keléshez. Igy is kilenc felé elindultam, a német, meg holland pár akik velem együt kempingeztek még javában kempingeztek. Mint kiderült, ők is Budapestre jönnek, csak amikor mondtam, hogy én 100 kilómétert megyek egy nap, nem eröltették tovább.
Elöbb még bementem a városba körbenézni, de végül is bevásárlás után hagytam az egészet. Öszintén nem volt igazándiból jó hangulatom, egész nap csak az hajtott hogy Passauba kell érnem.
Maga Straubing és Passau közötti szakasz volt szerintem az eddigi legunalmasabb az egész túra alatt, de lehet hogy csak a kedvem mondatja ezt velem, igazándiból mig az eddigi szakaszokon volt miért megálni, nézelődin, úgy 30 kilóméterenként, itt nem leletem semmi érdekest, csak menni kellet.
Az idő jó volt, túl jó inkább, tűző nap 30 fok. Vizkészleteim mintha párologtak volna, végig tűző napon kellet menni, elég tikasztó volt. A lábam jól viselte magát eleinte, csak az akhilesz inaimnál fájtaka z izületeim, de még nem volt kellemetlen.
Winzer környékén szakadt el a cérna, a jobb térdem újra kiment, innentől kezdődött újra a szenvedés, jobb lábbal nem tudtam hajtani, 500 méternél többet nem tekeretem folyamatosan, 2-3 kilóméterenként meg kellett álnom. Az utolsó 12 kilómétert majd másfél óra alatt tettem meg, végig azon golndolkozva hogymondom meg a többieknek, hogy én Passau-ból haza megyek.
Végül megérkeztem a kempingbe, a többiekből csak egy ember maradt, majdnem a második mondatom az volt, hogy én nem biztos, hogy tovább megyek, de a társaság miatt, meg mert egyedül volt, ezért a holnap reggeltől tettem függővé a túra folytatását.

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: duna mainz budapest donau radweg

A bejegyzés trackback címe:

https://ketkerek.blog.hu/api/trackback/id/tr2383956

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Sbobet 2017.12.17. 22:33:28

V OPEN BRAZILIAN JIU JITSU HUNGARY 2009 - tucano

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása